16.11.2011

hysteriaa

Miks näin joulun alla tekee mieli ostella kaikkea? Enkä puhu mistään joululahjoista, vaan tekee mieli laittaa kotia kuntoon ym.. Mulla on kyllä ollut koko loppuraskauden ajan ihan järkyttävä ostovimma! Tekee mieli ostaa kotiin kaikkea uutta, vaikka meillä on tammikuussa edessä muuttokin... Pitäis osata hillitä itteään, ja aika hyvin oon kyllä onnistunutkin.
Noh, eksyin taas H&M-sivuille, ja löysin kaikkea kivaa:) En oo nyt pitkään aikaan tilannut itselleni mitään vaatetta, jos äitiyskalsareita ei lasketa... Oli kiva katsella myös itselle jotain, ja kesävaatteita haluun sitten lähtee kunnolla etsimään keväällä, kun nyt sitten niihin (ehkä) mahtuukin ;) Tämmöisiä sieltä nyt tallentui mun verkkokalvoille, ja satavarmasti tilaisin, jos ois tulossa erilainen uusivuosi :




Sellasia löysin :) Tosin en usko, että oon mihinkään juhlimaan menossa piiiiiiiiiiiiiitkäään aikaan, oli vaan kiva katella noita juhlavaatteita :) Ja joo, en usko että pystyisin tota pitsitoppiakaan käyttämään, kun on tissit täynnä maitoa ja pitää imettää.. :P Mutta toi baskeri ois ihan kiva! Ainut tilaisuus, mihin pitäis joku hamonen löytää, on sitten tulevat ristiäiset.. Niihinkin joku ehkä hieman telttamainen kokonaisuus ois varmasti passeli, ei mitään ihoanuoleviatrikoo-hirviöitä... Vauvalle olikin helpompi löytää kaikkea ihanaa ;)




Me oltiin viime lauantaina synnytysvalmennuksessa, ja se kesti 3tuntia.. Nyt mulla on vaan hirvee hinku päästä kellottamaan mun supistuksia, ja oisin niiiiiin valmis lähtemään jo synnärille : D Ei kyllä jännitä laisinkaan koko synnytys, ainoastaan toivon, että kaikki menee tosi hyvin.

Eipä muuta, paitsi että alle kuukausi laskettuun aikaan ! <3

Marianne


2 kommenttia:

  1. Miulla on tuo baskeri ja se on ihaaana <3 Osta itellesikin, sehän sopii rentoiluasuihinkin!

    Kaikki nuo babytavarat on jotain niin söpöä, tuo pipo varsinkin!

    VastaaPoista
  2. Laura: kesti hieman vastailla, mutta siis joo pakko viel hankkii toi baskeri! Ja vauvalle oon ton pipon jo ostanu : D

    VastaaPoista